~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Cina - 6 augusti 2007 21:28

Ikväll tog vi och grillade lite kött.

Var ju grillväder idag.

Har inte grillat så mycket denna sommar.

Men det kanske kan bli lite mer nu om det blir sol.

Annars har det nog inte hänt så mycket här hos mig idag.

Har setat lite o lekt i Paint Shop Pro (PSP) idag.

Måte ju hålla på lite så man inte glömmer bort det.

Av Cina - 6 augusti 2007 16:49

Jaha nu har vi då fått denna sol o värme som vi har tjatat om så länge.

Men det finns ju ingen måtta på det.

Endera e det regn rusk, molnigt o blåsigt eller som idag 30 grader.

Varför kan det inte vara lagom.

Nu klagar jag för jag gillar inte när det blir så här varmt.

Utan jag tycker lagom är bäst.

Men nu för tiden finns det inget som heter lagom.

Usch jag låter som en gnällkärring idag.

Förlåt inte alls min mening.

Av Cina - 6 augusti 2007 11:18

Detta är oxå en hobby som jag håller på med.

Jätte skoj att göra. Och mycket folk som har beställt av mig.

Roligt när det uppskattas det man gör.

Som ni förstår så håller jag på med lite av varje.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards