~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Cina - 13 augusti 2007 13:28

Nu har jag blivit påhoppad av en person här på bloggen om mitt inlägg om FK. Personen tycker att det är ett jävla gnäll och att vi lever på "kassans" pengar. Personen vågade inte gå ut med sitt namn utan hade skrivit under med "en som arbetar". Så nu vill jag godkänna alla kommentarer innan de publiceras. Personen tycker att skriva blogg hela dagarna var ett heltidsjobb så då kunde man jobba!!!!

Inlägget är borttaget för det var ett påhopp tycker jag.

Denna person vet nog inte vad panikångest är.


Och om du som skev inlägget läser detta, så hoppas jag att du slipper bli utbränd och få panikångest för det önskar jag inte min värsta fiende om jag nu har någon.......

Av Cina - 13 augusti 2007 12:39

Igår skurade jag mina köksluckor för dom har vart här idag och mätt mina luckor. Så om 4 v får jag mina nya luckor skall bli så himla skoj med lite nytt. Nu skall jag ta cykeln och åka o beställa golvet till köket också.

Bästa att passa på mellan skurarna. Hoppas bara att det inte blir åska idag också för igår var det inte kul. Återkommer senare med lite mer information.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards