~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Cina - 27 augusti 2007 21:39

Jaha igår och idag har vi hjälpt son och sonhustrun att flytta från Västerås till Skultuna. Igår körde vi allt. Jag plockade upp alla kartonger i köket och in i skåpen. Det tog sin lilla tid. Sedan idag åkte Håkan och jag ut och hjälpte Patrik med alla kartonger i vardagsrummet. Frugan i huset jobbade och han hade semester. Så vi har jobbat på bra idag. Inte så mycket kvar att göra nu. Håkan kopplade in deras diskmaskin så nu funkar den. Jag plockade upp en massa saker o fixade in linneskåpet. Ja vi plockade hela tiden. Sedan åkte vi in till stan och träffade Sari på IKEA för dom var tvungna och köpa sig 2 byråar så dom har något att ha underkläder och stumpor och t-shirt i. Sedan åkte killarna hem och vi var och hämtade datorn och lite annat i huset där dom bott tidigare.Patrik gjorde iordning mat så vi åt mat innan vi åkte hem nu ikväll det var gott. Imorgon skall vi köra högtrycktsprutan på altan golvet och på utemöblerna så dom blir rena och fina. Sedan skall jag packa upp lite kläder som finns kvar.

Sedan så skall det så smått vara klart. Bara gardiner kvar sedan. Men lägenheten skall ju rustas så det blir nog inte gardiner överallt. Köket vill man ju ha det i tycker jag. Men vi får se vad det blir imorgon. Nu har jag ont i hela kroppen men det går över när jag sovit hoppas jag.


Är ju tur i oturen att vi inte har haft något internet dessa dagar.

Men fytusan jag hade över 800 mail som jag var tvungen att gå igenom nu ikväll. Fast nu är även det gjort.

Av Cina - 27 augusti 2007 21:15

Jag har blivit utmanad av gulligagumman med följande:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.

(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


* Är alltid i tid, och helst 10 min tidigare.

* Måste vakna ordentligt innan jag kan äta frukost.

* Läser alltid innan jag kan sova.

* Kaffe på fm är ett måste.

* Kopplar av när jag sitter vid datorn

* Känner av fullmånen, svårt att somna

* Lägger alltid ett tarotkort för dagen.

* Det skall vara mörkt och svalt för att jag skall kunna sova.


Skickar utmaningen vidare till:

Cattha och frufiona Skickar ej till fler för dom flesta jag känner till har redan fått samma utmaning.

Av Cina - 27 augusti 2007 19:16

Har vart utan internet sedan igår. Men nu verkar det funka igen. Snacka om att man är beroende av datorn och att internet funkar.

Någon som stjäl mitt IP-nummer hela tiden. Och det tar ju tid att hitta vem det är. Men som sagt nu är jag här igen.....sköööönt.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards