~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

Hjälpt till med flytt!

Av Cina - 27 augusti 2007 21:39

Jaha igår och idag har vi hjälpt son och sonhustrun att flytta från Västerås till Skultuna. Igår körde vi allt. Jag plockade upp alla kartonger i köket och in i skåpen. Det tog sin lilla tid. Sedan idag åkte Håkan och jag ut och hjälpte Patrik med alla kartonger i vardagsrummet. Frugan i huset jobbade och han hade semester. Så vi har jobbat på bra idag. Inte så mycket kvar att göra nu. Håkan kopplade in deras diskmaskin så nu funkar den. Jag plockade upp en massa saker o fixade in linneskåpet. Ja vi plockade hela tiden. Sedan åkte vi in till stan och träffade Sari på IKEA för dom var tvungna och köpa sig 2 byråar så dom har något att ha underkläder och stumpor och t-shirt i. Sedan åkte killarna hem och vi var och hämtade datorn och lite annat i huset där dom bott tidigare.Patrik gjorde iordning mat så vi åt mat innan vi åkte hem nu ikväll det var gott. Imorgon skall vi köra högtrycktsprutan på altan golvet och på utemöblerna så dom blir rena och fina. Sedan skall jag packa upp lite kläder som finns kvar.

Sedan så skall det så smått vara klart. Bara gardiner kvar sedan. Men lägenheten skall ju rustas så det blir nog inte gardiner överallt. Köket vill man ju ha det i tycker jag. Men vi får se vad det blir imorgon. Nu har jag ont i hela kroppen men det går över när jag sovit hoppas jag.


Är ju tur i oturen att vi inte har haft något internet dessa dagar.

Men fytusan jag hade över 800 mail som jag var tvungen att gå igenom nu ikväll. Fast nu är även det gjort.

 
 
Ingen bild

grannen

27 augusti 2007 22:03

ja som ni jobbat
ni duktiga
tur att vi har datorn nu ju
natti natti grannen

 
gulligagumman

gulligagumman

28 augusti 2007 10:05

Oj vilket slit! Hoppas det blir liiite lugnare idag.
Kram

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

28 augusti 2007 14:32

Vad duktiga ni har varit!
Hoppas att du har en bra dag.
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards