~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Cina - 11 september 2007 22:55

Ja jag vet ej vad jag skall skriva mer än att detta var en sorglig dag.

Både 2001 och 2003 men jag tänder dessa ljus som jag har fått hämta hos min kära blogg vän Ruth

Av Cina - 11 september 2007 18:05

Jaha ja idag har jag gjort smörgåstårtor tills imorgon och jag hoppas verkligen inte att dom är torra. Men det är ju mycket klet i dom så de bör inte vara det. Ni som inte kommer får äta med ögonen. Ni som kommer får er en bit!!!

Av Cina - 11 september 2007 09:24

De tre döttrarna gifte sig alla på samma dag. Eftersom mamma var lite orolig för hur deras sexliv skulle bli, fick hon dem att lova att de skulle skicka ett vykort till henne från smekmånaden, med ett par ord om hur de upplevt sex inom äktenskapet.


Den första dottern skickade ett kort från Hawaii två dagar efter bröllopet. På kortet stod endast ett ord, "Nescafe". Mamma var först lite förbryllad,men gick sedan ut i köket och hämtade burken med Nescafe. På den stod: "Good tothe last drop." Mamma rodnade, men var glad för sin dotters skull.


Den andra dottern skickade ett kort från Vermont en vecka efter bröllopet och på kortet stod: "Benson & Hedges". Nu visste mamma att hon skulle gå direkt och hämta sin mans cigaretter, och hon läste på Benson &   Hedges-paketet:"Extra Long king Size". Mamma blev lite generad, men   självklart blev hon glad för sin dotters skull.


Den tredje dottern åkte till Karibien på sin smekmånad. Mamma väntade en vecka, men inget kort. ännu en vecka gick och fortfarande inget kort. Sen efter en hel månad så kom äntligen ett kort.

Med väldigt darrig handstilstod det att   läsa:  "British Airways". Mamma tog fram sin senaste Harper'sBazaar magazine och medan hon befarade det värsta bläddrade hon igenom sidorna. Slutligen hittade hon annonsen från British Airways.

Där stod att läsa:

"Three times a day, seven days a week, both ways "

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards