~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 september 2007

Av Cina - 27 september 2007 21:05

 Ruth hade en rolig test länk på sin sida så jag tog och gjorde den och här är mitt resultat.

  

Oavsett din yttre fysik bär du en liten knubbig och trygg ponnysjäl i din kropp. Du har inga stora behov av att hävda dig, men står ändå tydligt fast i din övertygelse om vad som är rätt och fel. Planering ligger dig varmt om hjärtat och dina planer liksom din personlighet är oftast mycket jordnära. Du har en positiv livssyn, älskar god mat och dryck och vill din omgivning väl. Men det är viktigt att du ser upp ibland för din omsorg om andra ligger ibland på gränsen till självutplåning och dina matvanor kan bli påfrestande för bältet.


 Länken om ni vill testa

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=369&a=368801

Av Cina - 27 september 2007 16:58

Har blivit taggad av Millis

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade!


7 sanningar om mig!


1. Jag är väldigt snäll.

2. Jag älskar min dator

3. Jag är en kattmänniska.

4. Är envis

5. Älskar dansbandsmusik.

6. Älskar smörgåstårta

7. Jag har lätt för att gråta både när jag blir arg och när jag ser eller läser något sorligt


Jag taggar i min tur: Frufiona  swegittan  cattha  Monica  Ruth  Marianne

Inger   om ni vill förståss.

Av Cina - 27 september 2007 16:45

Här kommer en liten lista - kanske vill du också göra en sådan lista...

1. Vad åt du till frukost? En mugg te och 2 rostade skivor bröd.

2. Hur gammal är du? nyss fyllda 55.

3. Hur bor du? I lägenhet.

4. Vem SMS:ade du till senast? Sonhustrun.

5. Vilken är din favoritmat? Kålpudding o smörgåstårta

6. Vilken årstid föredrar du? Jag föredrar vår och sommar

7. Vad köpte du senast till dig själv? Byxor o tunika.

8. Vart skulle du vilja resa? Eftersom jag inte har varit nånstans på flera år, så längtar jag efter att kunna åka ner på stan och gå en heldag,men det kommer att ta ett tag innan jag kan göra det.

9. Läser du böcker? Ja.

10. Jobbar du? Nej, jag är långtidssjukskriven.

11.Vad vill du lära dig? Ja det är mycket som jag skulle vilja lära mig.

12. När vaknade du imorse? 4:30.

13. Vad är det roligaste du gjort? Oj, det är mycket det...kan inte välja;)

14. Hur skulle du tillbringa ett ledigt år? -----------

15. Vad glömmer du aldrig att packa ner? Trosor

16. Vilken artist skulle du vilja se uppträda? oj det är många

17. Vad är det dyrbaraste du har? Familj, släkt och vänner så klart skrev Millis och det stämmer för mig också.

Fylll gärna i listan ni också...alltid kul att få veta lite mer om er;)

Av Cina - 27 september 2007 13:03

Efter en natt med mycket sex ser mannen ett foto på en annan man på hennes sängbord
Han blir lite orolig och frågar: -Är det din man?
- Nej, så klart det inte är säger kvinnan och kryper närmare
- Din pojkvän då? Fortsätter han..
- Nej, absolut inte svarar hon och nafsar han i örat
- Är det din pappa, eller bror då?
- Nej,nej,nej svarar hon
- Men vem faan är det då?
Då svarar kvinnan - Det är jag före operationen.

Av Cina - 27 september 2007 09:54

Födde jättebebis

Vägde över sju kilo

När Tatjana Barabanova från Sibirien skulle föda sitt tolfte barn var hon tvungen att genomgå ett kejsarsnitt.

Ingreppet slutade lyckligt och barnet, en dotter, kom ut välmående – hon vägde 7,7 kilo.

Sjuksköterskorna på sjukhuset i staden Barnaul i Ryssland och de nyblivna föräldrarna trodde knappt sina ögon när de såg den lilla – eller stora – bebisen.

– Vi blev alla chockade, säger mamma Tatjana Barabanova, 43 år till Reuters.

Dottern som ska döpas till Nadja vägde 7 750 gram. Normalvikten för ett nyfött barn är 3 200 gram, enligt WHO.

Mamma Tatjana intygar hon inte ätit någon speciell mat för att komma få sin dotter så välmående.

– Vi har inte pengar till speciell mat, så jag åt potatis, nudlar och tomater, säger hon.

Hennes tidigare barn har alla vägt över fem kilo vid födseln.

Men Nadja är inte någon rekordbebis. I Guinness rekordbok berättas om en 10,2 kilo tung baby som föddes i Italien 1955, uppger TT.


Tag från aftonbladet

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards