~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under september 2007

Av Cina - 4 september 2007 09:06

Rätt svar har jag nu fått!!!

Vinnaren är Ruth GRATTIS!!!!

Det är alltså en solros som man öppnar och häller i solrosfrön till fåglarna.

Den är köpt på Rusta för 30:-.

Tyckte att den var lite annorlunda.

Av Cina - 3 september 2007 17:49

Nu vill jag veta om ni vet vad detta är??

En annorlunda grej, jag hade aldrig sett en sådan tidigare.

Fågeln sitter fast på denna grej.....

Cattha och Håkan får inte gissa för dom vet vad det är.

Av Cina - 3 september 2007 08:49



1) Efter en timmes simmande I en allmän pool har du fått I dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit I kontakt med 15 penisar, till
Exempel genom att ta I dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.
Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med
Munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter
ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen
Fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.

Av Cina - 2 september 2007 15:06

 Usch lite skrämmande tycker jag, att ingen saknat denna kvinna och man. Vi såg detta hus igår och det var fullt med folk där och allt var avspärrat.



 (Detta är taget ut våran lokaltidning VLT)





Polisen utreder två dödsfall i Skultuna


Två personer, en man och en kvinna, hittades döda i ett hus i Skultuna på fredagen.
- Vi vet i nuläget inte vad som har hänt, säger Stefan Forsberg vid polisens krimjour.

Rättsläkare och polisens tekniker arbetade på platsen under lördagen. Polisen kan inte utesluta brott men är än så länge förtegen kring omständigheterna kring dödsfallen.

- Vi får se vad våra tekniker och obduktionen kommer fram till. Det är just nu inget som tyder på något brott men vi arbetar förutsättningslöst.

Det är trots allt ovanligt att hitta två döda personer på det här sättet, säger Stefan Forsberg.

Enligt polisen har kropparna legat i huset en tid. Grannar i området larmade polisen sedan de sett att dörrar stått öppna i villan under flera dagar.

Kropparna identifierades under lördagen. Enligt polisen var det ett par födda på 1940-talet som hittades döda i bostaden. Obduktionen ska enligt polisen ske på tisdag.


Av Cina - 2 september 2007 14:40

Det slutade att regna och solen tittade fram, så då passade vi på att skörda vindruvorna. Som ni ser så vart det en hel del. Och dom är helt suveränt goda. 2 av grannarna har fått smaka. Undrar om de håller sig till den 12 då jag fyller och tänkt ha dom på denna omtalade smörgåstårtan.

Kanske har hunnit äta upp dom innan dess.




Ja jag har inte bara skördat utan jag  har även bakat engelska cookies till Cattha och Micke (grannen). Ni tror säkert att jag är knäpp men jag tycker om att hjälpa folk, det har jag alltid gjort. Jag är väl född sådan.

Skojade men Håkan (gubben) att vi kanske skulle öppna ett bageri men vi kom underfund med att vi inte skulle orka knåda så mycket deg med våra onda armar. Men annars hade det vart en bra idé. Kanske inte en enda människa skulle köpa mitt bröd. Eller annars vart det vida berömt.

Av Cina - 2 september 2007 11:23

Ja då var det söndag, och regnet öser ner över oss här i Västerås.

Undrar vad man skall hitta på idag då. Vi hade tänkt att plocka ner våra druvor idag, men det regnar ju så vi får väl se hur det blir med det.

Dom är ju nu mogna och måste tas ner innan dom fryser, är jätte rädd att det skall komma en köldknäpp och ta dom. Då blir jag verkligen ledsen för jag har väntat hela sommaren på att dom skall mogna.

Jag tog iallafall in de tomater som var mogna imorse. Och det är fasen lika mycket kvar. Har 2 skålar med tomater i skåpet just nu. Önskar er alla som läser denna blogg en trevlig söndag. Jag återkommer senare.


Av Cina - 1 september 2007 20:22

Jaha nu är det lördagkväll och snart skall jag kolla på tv inte ofta jag gör det men jag skall kolla på danstävlingen.

Idag har vi vart ute och handlat lite och sedan styrde vi kosan mot Skultuna och jag tog och bakade 2 sorters kakor till son och sonhustru.

Så nu får dom fasen inte in mer i sin stora frys. Håkan fixade lite med en del små saker. Sedan bjöd dom på mat, Patrik grillade kycklingfilé ute.

Och sedan vart det strips, salla, och beanesiesås (stavat fel kanske)

Var så gott, tänk att det är så gott att äta när andra gör maten.

TACK SNÄLLA FÖR MATEN!!!


Sedan fick vi presenter för att vi vart snälla och hjälpt till.

Vet inte om jag sagt att jag samlar på tomtar, men nu vet ni att jag gör det. Så dessa fina tomtar fick vi idag. TUSEN TACK!!!



Av Cina - 1 september 2007 09:02

Tycker du om hösten?

Ja    61.3 %

Nej    19.4 %

Både ja och nej    16.1 %

Totalt har 31 personer röstat.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards