~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2007

Utan internet!!!!

Av Cina - 21 oktober 2007 15:27

Jaha ja igår vart vi utan internet igen. Och jag blir så sur när inget funka.

Ringer support men det var inget fel på stadsnätet. IN till grannen o hör med dom näää dom hade internet. STOR SUCK ringer igen till support men det fanns inget fel som dom såg. Men hon som svarade var mycket hjälpsam. Vi kollade allt som skall göras när man ringer dom. Men inget fel sa hon igen. Näää då får vi väl vänta och se då sa jag. Nu är det ju så att vi har en router mellan våra datorer. Så vi kopplade ur den o kollade och fixade. Och då fick jag internet på min dator. Men gubben hade inget hur vi än bar oss åt. Ja då tog han o skruvade isär routern och vad ser vi dååååå JO, Cromiz våran honkatt hade spytt så det hade kommit lite vått på en komponent så det var ju den router. Så då hittade vi ju felet. Ja det var bara att åka ut idag och köpa en ny router. Men den kostar ju inte så mycket men det räcker ju med 329:-. Bara för att katten spytt. Ja ja så är det att ha djur som är överallt och ingen stans. Våra katter spyr ju ganska ofta eftersom de får i sig så mycket hår. Är ju hårbollar som kommer upp.

Vi har ju foder som ska hjälpa mot dessa så det har blivit mycket bättre.

Ja det var min historia idag. =))

 
 
Zkrivaren

Zkrivaren

21 oktober 2007 15:45

Dags för kattsäkra routrar. :-)

http://zkrivaren.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

21 oktober 2007 21:04

Hoppas att du har det bra och att internet fungerar.
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

22 oktober 2007 00:02

Vilken tur att ni hittade felet. Ja våra husdjur ser till att pengarna är i rullning.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards