~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 december 2007

Av Cina - 4 december 2007 11:13

Igår fick vi våran digitalbox från comhem. Vi hade äntligen bestämmt oss för att utöka våra kanaler på tv:n. Jag har ju tjatat om att jag ville ha

 tv4 fakta, animals planet, viasat natur. Och nu fick jag dom kanalerna sammanlagt 40 st. Usch så mycket kanaler. Men jag gillar att se på djurprogram och på dokumentärer. Men jag kommer säkert inte kolla så ofta om jag känner mig rätt. Gubben fick sina sport kanaler o det är han glad över hahahaha......Och jag gillar inte sport, jo jag gillar friidrott.


Idag regnar det inte här ännu iallafall, såg ett starkt lyse för en stund sedan o vet ni det var SOLEN. Som man inte sett på evigheter. Härligt att det inte är så mörkt idag. För detta hemska mörker gör ju en så deppig tycker jag.


Imorgon skall jag åter till ångestmottagningen, för att kolla upp hur jag mår efter att ha börjat med mina nya tabletter. MEN jag har inte börjat med dom utan jag vill ha reda på lite andra saker innan jag tar dom.

Tyckte att det var så himla mycket biverkningar på dom så jag avstår nog dom.....men vi får se vad dom säger imorgon.

Ha en fin dag alla bloggläsare!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards