~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 december 2007

Av Cina - 20 december 2007 17:58

Fytusan vilket stressande det är ialla affärer nu folk är ju galna. Idag skickade jag ut gubben för att handla det sista. Kände att jag orkade inte se alla hysteriska människor som sliter o drar i alla skinkor m.m Jobbigt det måste vara att vara kassabiträde just nu, långa dagar o hysteriska människor näää fy fasen. Dom gör ett bra jobb dessa människor.

Idag har jag kokat brunabönor och gjort köttbullar på 2 kg köttfärs.

Så nu är det klart. Nu är det bara jansson kvar och så ville min son att jag skulle lägga in sill och det kan jag väl göra. Sedan ville han ha lökgurka oxå så det är de som e kvar. Sedan i helgen ska jag göra biskvier för jag har gett bort dom jag bakade förra veckan. Sedan får det gärna bli jul.

Hoppas att alla mina bloggläsare tar det lungt inför helgen!!!!

Stressa INTE!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards