~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Cina - 9 januari 2008 18:58

Idag skulle jag få lite fikagäster på em men det var bara min sonhustru som kom. Hon skulle ha en väninna med sig men hon bådde inte så bra idag. Men hon får komma en annan gång och hälsa på och titta på våra katter. Det finna alltid kaffe här....


Idag har det då regnat hela långa dagen, och mörkt är det som attan. Tänk om denna snö ändå hade fått vara kvar då hade det iallafall vart lite ljusare. Jag gillar inte detta hemska mörker som blir. Man får börja gå i ljusterapi, jag vet inte om det finns men det borde det väl göra.


Imorgon ska jag åka ut till blomsterlandet och inhandla min nya blommor till köksfönstret. De hade 3 vårprimula för 30:- så jag tänka inhandla mig 3 st om det nu finns några kvar imorgon. Då får man lite vår fint i fönstret och kan kasta ut dessa julrosor.....och det piggar ju upp med lite färger.


Ha en fin kväll alla mina bloggläsare

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards