~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Cina - 18 januari 2008 15:11

Jaha då var det fredag igen och regnet bara öser ner. Och mörkt är det så man få allt ta o tända lite ljus så man kommer in i mysfaktorn.

Idag har vi vart ute o handlat och det gick ganska så bra idag, lite svettig var jag allt innan jag kom ut. Vi var och handlade på två affärer. Lite på Maxi och lite på Willys. Nu är både kylen, frysen och skafferiet påfyllt.

Sedan var jag och betalade Karins o min kryssning så nu är det bara att vänta tills den 20/2. Skall bli himla  kul.


Imorgon skall jag koka rotmos blev så sugen när jag såg att de hade extrapris på kålrötterna och fläsklägg. Så det skall bli gott.


Håkans syster mår bättre och har fått komma hem. Hon har en försvagad höger sida men som hon skall börja träna hos sjukgymnast. Sedan skall hon hit till Västerås lasarett till  kärlkirurgen och göra ultraljud på alla kärl.

Hon ska nu vara hemma i 3 månader och hon fick inte köra bil. Hon fick skriva på ett papper om att inte köra. Så det kommer att bli svårt för henne nu, men hon har ju många vänner som kan köra henne och så får ju Håkan oxå ställa upp o köra henne dit hon ska.

Skönt att det inte blev värre än så här.


Ha nu en fin em/kväll!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards