~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 januari 2008

VEM ÄR JAG//DU

Av Cina - 22 januari 2008 23:30

 Testa dig själ på denna denna länk.


 http://www.zapera.com/survey/demo/personality/




SÅDAN ÄR JAG:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.



Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.



Du är detaljorienterad och sannolikt en praktisk person, som är intresserad av att ta reda på HUR saker fungerar. Du är resultatinriktad och vill helst göra saker på det sätt du är van att göra dem på.



Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.

 
 
Marianne

Marianne

23 januari 2008 00:25

Ett ganska roligt test. Jag undrar hur stor sanningshalten är i dem. Vi får nog fråga våra närmaste om det…

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
corina

corina

23 januari 2008 14:22

Jo man har en spännande tid framför sig nu.Hoppas på att det blir valpar nu också:)
Kram!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulla

23 januari 2008 14:33

roligt test,,,,,,

 
ugglan

ugglan

23 januari 2008 19:46

Kul test. Jag gjorde det direkt!!! Vet inte om jag tycker att det stämmer så jättebra, men kul var det...
Hälsningar Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
sussi

sussi

23 januari 2008 22:10

Hej tack för ditt besök=)Hoppas att allt är bra med dig..Jag har avmaskat honom nu..Jag ska även vaccinera honom och skaffa en försäkring men jag vet inte vilken som är bäst.Är det agria?Ska läsa lite i din blogg nu ochspara den i mina favoriter..Visste inte att du hade blogg..Måste ha missat det
Kramiz sussi

http://superwoman.bloggspace.se/home

 
sussi

sussi

24 januari 2008 10:28

Godmorgon närdu tror du jag kan vaccinera Gizmo?Ska beställa tid för honom..Vad är det för förskring på agria jag ska ha..Jag kan ju inte så mycket så risken är ju att dom lurar på mig en massa..Jag läser om perser katter på nätet för att lära mig mer.Jag har bara haft bondkatt innan och det är länge sedan...Men det är kul och jag vill att han ska ha det så bra =) kram

http://superwoman.bloggspace.se/home

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards