~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av Cina - 31 januari 2008 20:51

Jaha då var det sista dagen denna månad då. Imorgon börjar vi på en tom blogg igen lika tråkigt varje gång tycker jag. Vad har då hänt hos mig idag då. Vaknade imorse och var så hes, och jag tänkte va sjutton nu då ska jag bli sjuk. Men så kom jag på att vi hade ju skrattat så mycket igår o det var därför jag var hes......hahahahahaha tänk så det kan bli när man har roligt. Började dagen med att koka äppelsoppa till Sari, jag hade några äpplen hemma. Och om vi visste vad god den blev. Mosade sönder alla äpplen så det finns inga bitar i. Sedan efter det så började jag tvätta lite. Och sedan vart det datorn så klart. Jag har jobbat i psp idag o gjord lite utmaningar. Alltid lika roligt att fixa till något. Fast ibland tryter det på fanatasin.


Ja sedan satt jag här och filosoferade och kom på att jag skulle ringa runt o fråga om en tatuering som jag vill ha. Tänkte mest höra vad det kostade o hur lång väntan det var. Och det finns inga tider förrän i juli de har bokningsstop dit jag vill gå. Och i sommar gör man ju ingen tatuering när det är varmt ute. Så nu får jag börja tänka om, om jag ska gå till någon annan för vi har ju 5 st tatuerarstudios här i Västerås. Kan ju gå dit jag vart förrut men jag vill byta tatuerare nu. Jag har inte hela kroppen full men 8 st har jag. Nu vill jag ha e kinatecken o 4 katttassar på ryggen mellan skulderbladen. Kinatecknen ska vara mina  initialer C J.  Ja tänk så mycket man kan få för sig ibland.


Sedan har jag beställt tid till klippning den 18/2 för vi åker ju å kryssning den 20/2. Håkan syster brukar klippa mig men nu är hon ju sjuk så då får jag åter gå till den jag hade tidigare fast det tar emot. Det är ju  jag, min vän Karin, Sari deras helgbarn Natalie som ska åka. Ska bli så kul att få komma ut en sväng igen. Men nu när vi ska till Stockholm så åker vi bussen upp o så vet vi ju att vi kommer fram med tanke på hur det var igår....hahahahahahhaha


Visar oxå ett kort på min Elvis hur han sitter o kladdar i ett juiceglas. Han älskar juice men inte om man häller upp det på ett fat utan han ska sitta o doppa tassen i glaset. Dom är för härliga våra djur!!!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards