~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Cina - 2 februari 2008 22:38

Jaha då har vi fått en massa snö idag då.......Det har snöat o snöat o åter snöat idag o det blåste jädrar i min lilla låda. Så vi tog o åkte hem från Skultuna tidigae än vad det var tänkt. För man vill ju komma hem ordentligt. Så var hemma vi 18:00. Vi har fikat o ätit god mat....TACK FÖR MATEN!!! Sedan har dom spelat bowling men jag vet inte riktigt vem som vann.


Just nu sitter jag o spanar på en resa till Thailand år 2010. Min som fyller 40år den 24 mars och Håkan blir 60 den 1 april 2010 så  vi har pratat om att eventuellt åka dit då. Men man vet ju aldrig om man kommer iväg, kanske finns det ett litet barnbarn då o tycker inte jag att man sa utsätta dom små att flyga så långt....För det är synd om barnen....ja jag allt får nu ha sin gång......men man måste ju ändå kolla upp saker o ting......

Av Cina - 2 februari 2008 12:30

Detta tycker jag är enormt duktigt gjort, eller vad säger ni!!???

Av Cina - 2 februari 2008 10:37

Jaha då var det lördag igen då. Vi ska åka ut till Skultuna idag igen o ha bowling turnering på spelet Nintendo Wii. Men jag ska då inte vara med utan dom får spela utan mig. Jag har nu en äppelpaj i ugnen och jag har gjort den så att Sari oxå ska kunna få i sig lite av den. Hon måste ju få i sig lite sött oxå, behöver ju inte bara sitta med sina soppor. Blir nog gott för henne sedan o få börja med pure. Då blir det till att köpa lite barnmats burkar till att börja med. Barnmaten idag är ju god, mot den som var när jag hade barnen små. Ja detta är väl som händer idag hos oss.


Vädret är väl kanske ingen höjdare men det regnar o snöar inte än så länge men det skulle ju komma så man får väl se på em /kväll vad det blir för väder när man ska hem. Blåser gör det iallafall, tittar just ut o trädgrenarna vajar för vinden.


Ha en fin lördag alla mina bloggvänner!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards