~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Cina - 6 februari 2008 11:35

Åhhh tänk så danssugen jag kan bli ibland. För 7 år sedan så dansade jag varje helg både fredag o lördag. Älskar det verkligen. Ja tävlings dansade ett tag med en kille som heter Anders Larsson. Vi tävlade bara i bugg. Men tänk så kul det var då. Vi tog 2 medaljer en silver o en brons. Men det var då det. Anders slutade efter 2 år och då la jag oxå ner tävlandet för det är himla jobbigt att byta danspartner. Kan idag tycka att det var tråkigt att vi la det på hyllen efter bara 2 år. Då kanske man ha haft en guld medalj oxå. Ja det är ju inte alls säkert. Dessa två killar på Let´s dance  Tony och Dermot har vart o dömt oss en gång. Och de var även till klubben som jag då var med i. Klubb Dansant hette den då tror inte att den finns kvar idag. Idag skulle jag vilja gå o lära mig dans linedance för det ser så himla kul ut. Och bra motion är det oxå. Men jag får vänta o se om jag får någon med mig. För jag är ju då en sådan som vill ha sällskap när jag gör något sådant. Jaja nog prat om detta. Visar ialla stolt upp mina 2 medaljer.....=))



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards