~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Cina - 9 februari 2008 13:41

Även jag har börjat sticka lite smått har fått sådan insperation av alla andra som visar sina fina alster här på bloggen. Men jag har bara börjat för jag skulle se hur det såg ut o om jag klarar av det med mina händer o armar. Och det funkar så där, men till detta gran har har för smala stickor o jag har inga andra men får väl gå o inhandla ett par grövre när jag får lön. Ska även se om jag kan få tag på något annat garn. Men som ni ser så har jag provat iallafall.....hahahahahaha

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards