~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Cina - 27 februari 2008 19:29

Kolla vilken krydda du är!!!

Här är länken


Jag är basilika

You Are Basil You are quite popular and loved by post people.
You have a mild temperament, but your style is definitely distinctive.
You are sweet, attractive, and you often smell good.


Av Cina - 27 februari 2008 19:17

Detta är min aura 

What Aura Colour Are You?

Blue

Report this image

Blue auras express creativity. People with blue auras usually have a strong attraction to rhythm in music, art and poetry. You love to express yourself in your creations and art. People with blue auras usually are great teachers and great public speakers


Här är länken


Av Cina - 27 februari 2008 10:52

Ohhh igår var det verkligen presenternas dag här hos mig. Fast jag inte fyllde år eller nåt. Först fick jag ett tjockt brev på posten och jag tänkte men va e nu detta. Väder på brevet o ser avsändarens namn. Och kan ni tänka er att det var från en mycket god vän till dig nämligen från Ruth.

Och detta var i brevet.....

Och jag blev sååååå glad nu slipper jag frysa om mina händer. Jag kan sticka men har så ont i mina fingrar o händer så det går ej. Hade ju börjar på raggsockor men si det gick då inte alls. TACK SNÄLLA RUTH FÖR DESSA FINA PULSVÄRMARE!!!!!! DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD!!!!!!


Min granne Cattha måste ni besöka hon har virkat raggsockor. Dom måste ni kolla på hel mysiga raggisar. Hon virkar ju efter engelska mönster. Och jag har sett hur mycket fint hon har virkat. Du är duktig Cattha!!!!


Ja sedan så var jag in till min granne och hjälpte flickorna Emme o Ida med att bleka slingor på dom. De vart så fina båda två. Riktiga pinglor.....

Så när jag var klar med det så gick jag in för jag hade satt på ätror för jag skule koka ärtsoppa. Och det blev ärtsoppa och den smakade väl ok.

Senar ringde det på dörren och utanför stod två fnittande flickor med en kasse som dom räckte fram o sa VARSÅGOD OCH TACK FÖR HJÄLPEN.

Då kommer dom med detta.


Så jag säger bara TUSEN TACK TJEJER.....

Så ni kanske förstå att det verkligen var en kul dag......

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards