~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Cina - 1 mars 2008 13:06

Här kan ni se hur virkade raggsockor ser ut. Detta är den första håller på med den andra. Detta ska bli Håkans så får jag virka till mig sedan och i en annan färg så vi inte tar fel. Ja kanske ingen risk att vi tar fel heller för jag har så himla svälda fötter så de måste göras större. Men nu ska desaa bli klara först. Jätte skoj att virka sånt här som går fort.

Av Cina - 1 mars 2008 12:01

Tänk vad tiden går fort nu är det redan första mars och våren nalkas. Så skönt tycker jag. Även om vi nu inte haft någon vinter att tala om. Idag regnar det ute. Och jag som hade tänkt att putsa fönstren i sovrummet. Men det får bli en annan dag. Idag ska vi åka ut till Skultuna och äta mat. Var ett tag sedan jag var ut dit.


Sitter just nu och tänker på att det inte är långt kvar tills jag och Sari och Patrik ska åka till Turkiet. Tiden går ju så himla fort så snart är vi där.

 Detta ser jag fram mot just nu. Har skickat efter lite sommakläder. Lite tidigt kan tyckas men sedan när jag ska ha något då är det i regel slut så därför var jag tidigt ute i år. Men jag har ej fått paketet ännu. Och det är inget som bråttskar heller för den delen.


Tråkigt att Linda och Daniel åkte ur Let´s Dance igår tycker jag. För det var nämligen mina favoriter....hmmmm. Tycker nog att Danny skulle ha åkt istället för de dansa INTE bra igår. Meeeeeeeeeen sånt är livet....


Ha en bra dag alla mina bloggläsare!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards