~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Cina - 4 mars 2008 22:55

Jag har en bloggvän här som gör smycken i form av halsband och örhängen och nu ska hon lotta ut ett par örhängen och ett halsband.....jättefina .

Gå in och gissa du oxå klicka på länken nedan!!!!


http://marydel.bloggagratis.se/2008/02/29/540381-nu-ar-det-dax-for-en-liten-tavling-vinn-smycken-som-jag-gjort-bilder/

Av Cina - 4 mars 2008 22:31

Jaha nu är raggsockorna klara som jag började på här om dagen. Så nu får man väl börja på något nytt men men vi får se vad det blir. Virka går ju bra får inte så ont i händerna och fingrarna. Men det känns uppe i armarna. Så det blir nog ett ölitet uppehåll nu. Men jag är glad att jag fick dessa klara. Men det var nog för jag inte hade något  internet....hahahaha

Så här ser dom ut iallafall och så viar jag en bild på garnet .



Av Cina - 4 mars 2008 13:56

Nu har det då gått 3,5 dagar sedan internet försvann för oss och det har vart otrevliga att tala med. Och idag har jag ringt på morgonen o sa till dom att nu fasen får ni snart hitta felet annars byter jag bolag. Men oj då sa dom att vi skulle få kompensation för detta. Vi var 5-6 st som hade fel här på gården men ändå säger dom att vi inte har samma fel. Ja jag fattar inte men nu så hoppas jag att jag slipper detta strul mer. Vi fick 1 månad gratis iallafall, men min granne fick 2. Jaja jag bryr mig inte om det för jag är himla glad att det funkar igen.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards