~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Cina - 15 mars 2008 22:22

Åter en dag är till ända. Imorse när jag ringde o frågade om pappa så hade han vart vaken sedan kl 4. Han hade då vaknat o gått upp o klätt sig o skulle gå till jobbet. Men det hade lirka med honom så att han gick i säng igen och han hade faktiskt somnat om. Och när jag ringde kl 8 satt han och åt frukost. Och hon sa att han verkade pigg och glad. Mamma och mina systrar var upp vid lunch men då pratade pappa bara goja o han sluddrade så man hörde inte vad han sa. Men han hade ätit bra och mamma hade bullar med sig o han smällde i sig en sådan o kaffe oxå. Så hade pappa plockat isär hela rakapparaten så den var i bara bitar så nu ska Håkan o jag köpa en ny till honom. Mamma kunde inte hitta alla bitar heller men det var som jag sa till mamma de kan ju finnas var som helst o han kan ju faktiskt ha spolat ner dom i toan oxå. När mamma åkte hem så ville han följa med men mamma sa att hon skulle komma tillbaka o det gjorde hon efter några timmar. Då satt pappa o åt igen men denna gång så ville han inte ha så mycket men tacka för det han hade ju ätit jätte mycket under dagen.

Men han har vart glad o pigg fast han tar sig mot huvudet o säger att han har ont som fan. Hoppas att det onda snart går över.......så han slipper ha så ont. Man vet ju själv hur man mår när man har ont. Ja det var allt jag har att skriva om detta idag......


Av Cina - 15 mars 2008 16:40

ja så här långt har jag nu kommit på min virkning är snart uppe vid ärmhålet det har tagit lite tid men jag fick ju annat att göra ett par dagar som ni vet. Men nu har jag åter börjat virka igen. Måste göra lite sånt emellan allt annat som ska göras. Ska bli kul o se hur det ser ut när det är klart. Nu ser man ju iallafall fjärilen. Och så kommer det en till på höger sida men den har inga stora vingar utan vingarna är ihopslagna. Ja lite kul är det när man ser hur motivet börjar komma fram.....Ha en fin em/kväll.

Ja kommer åter senare!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards