~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 april 2008

Av Cina - 2 april 2008 11:06

Nu på fm har jag vart ner på stan och bytt sittdynan som jag köpte till pappa i fredags, pappa tyckte att den var för hård och han fick ont i baken. Så nu böt jag den till en mjuk sittring en sådan som man hade efter förlossningen. ( Iallafall jag fick en sådan) Blir nog mjuk o skönt för pappas bak...=))

Min syster skulle hit på mamografi idag så min mamma o pappa skulle följa med henne för de skulle få komma ut lite. Så skulle dom titta in på hemvägen på en fika o det finns ju tårta kvar. Min pappa har inte vart o hälsat på mig på 6 år så det ska bli mycket skoj att de tittar in. Då får ju pappa se mina katter oxå som han inte sett.

Ni kanske tycker att det verkar konstigt att inte min pappa vart här på 6 år men det är så att jag tappade kontakten med min mamma o pappa när jag skiljde mig för för 6 år sedan. Så mitt möte med pappa efter 6 år var just på psyk när polisen hade hittat honom. Ja detta är en tragisk historia. Men nu har jag åter fått en relation till dom och det känns ju bra men tycker att det kanske hade vart trevligare om det just nu inte vart för pappa hamnade där han gjorde. Men men nu är det som det är och jag har gjort allt för att hjälpa dom med det som dom har rätt till.......nu kan jag inte göra så mycket mer än att hjälpa med avlastning för mamma o det får bli varannan tisdag när mamma vill gå på bingo.


Min mamma och pappa och min syster.


Min mamma o pappa och min syster



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards