~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Cina - 3 april 2008 09:34

Det var en riktig mysig dag igår när min mamma o pappa och min syster var här på en fika. Pappa mummsa i sig tårta och fick det som vart över med sig hem. Sedan frågade jag pappa om han ville ha en liten likör javisst sa han. Så mamma o pappa tog sig en likör Amarulla och den är ju mycket god tycker jag. Håkan gav pappa en hel oöppnad flaska som jag hade köpt när jag var till Åland. Och pappa sken upp som en sol när han fick den. Så var pappa o jag ut i våran lilla täppa o tittade runt lite. Han vart mycket förtjust i min katt Elvis så den ville han ta med sig hem. Han tyckte de var så mjuka o lena. Pappa fick även sin nya sittring o den passade mycket bättre än den andra hårda saken jag köpte. Ja de var här i nästan 2 timmar o det var så roligt tycker jag.

När de åkt hem så kom solen o det var riktigt varmt o skönt så jag tog min virkning o gick över till grannen o satt där o vikrade ett tag. Sedan var det dags för matlagning. Men sedan när vi ätit o jag hade plockat undan så gick jag åter in till grannen o satt o virkade ett tag till roligt med lite sällskap. Hon virkar ju oxå så där satt vi med våra projekt. Men det blir nog bra när vi får klart våra alster.

Idag blir det att åka ut på Maxi och handla lite och så ska vi kolla på Byggmax efter ett staket som vi ska ha på våran baksida nu när de snart kommer o tar bort häcken. Ska bli så skönt att få bort den. Den tar ju upp flera meter av våran gräsmatta. Ja jag ska fota sedan när det blir klart så ska ni få se hur det blir. Jag tror att det kommer att bli riktigt fint.


Tror att det blir en riktig fin och varm dag idag, solen skiner för fullt här hos oss i Västerås, häääääääärligt nu när det börja våras riktigt.


Ha en fin dag alla mina bloggläsare!!!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards