~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Dagen idag har gått i orons tecken!!!!!

Av Cina - 10 april 2008 16:13

Imorse kl 8 så lämnade vi in Cromiz och Gizmo till veterinären för sterilisering och kastrering. Oh jag har gått o vart nervös hela dagen vi skulle få hämta dom efter 15:00. Men operationerna har gått bra o de mår bra. Cromiz ligger redan på sin favorit plats uppe på Håkans dator. Men lilla gumman är uppskuren under halva magen. Gizmo är det ju bara 2 små snitt i pungen på o han mår oxå bara bra iallafall just nu. Känns skönt att ha detta gjort. Nu slipper Cromiz dessa hemska p-pillren. Och så kanske hon mullar på sig lite. Hon är en liten katt, men jag ska köpa kattungefoder till henne så hon får i sig extra mycket. Ja tänkte blanda ihop 2 sorters torrfoder till henne. Och i kväll ska dom få lite kokt fisk som jag har kokat under tiden de vart borta. Elvis har nog sovit mest hela dagen han hade ingen att busa med. Nu får vi hoppas att såren läker som de ska, så ingen infektion vill vi ha. Tänka att man oroar sig i onödan men det är ju ens barn. Skönt att allt gick så smärtfritt.



 
 
karin

karin

10 april 2008 16:55

Uj, va skönt att det gick bra ni får gosa lite extra med kissarna nu så att de piggar på sig.
Kramen

http://skogsfrun

 
corina

corina

10 april 2008 17:28

Vad härligt att allt gick bra! En liten puss till dom var:)
Kramis!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

10 april 2008 20:56

Vad bra att det gick bra med missarna...kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

10 april 2008 22:01

Det är alltid jobbigt när det är något med djuren. För handen på hjärtat så är det ju bara vi som kan sköta dom, tror vi
Gerty

http://Prilyckans

 
Marianne

Marianne

10 april 2008 22:20

Skönt att det har gått bra för dina katter. Det är ju alltid en risk att söva både djur och människor. Men nu är ju allt klart och du behöver inte vara orolig för oplanerade kattungar.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

10 april 2008 22:30

Skönt att allt gick bra....håller med dej om att det är ens barn även om det är en katt.

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

11 april 2008 00:18

Hälledullande då, synd om dom små pizzizarna. Så skönt att det är avklarat, klart man är orolig för dom små liven. Ett extra vakande öga på lilla fröken så hon inte slickar upp trådarna under magen är ett måste. Kattfröken till en god vän till mig råkade ut för att det gick upp, vad som där kom ut var inte roligt att se, så inspektera ofta.
Godnattkramentilldig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cina blogginnehavaren

11 april 2008 07:06

Angående Cromiz sterilisering och operationssår så har hon inga stygn utanpå magen hon är sydd ivändigt så jag behöver inte tillbaks o ta några stygn. Och det tycker jag är himla bra. Men klart man ska hålla uppsikt på sårena på dom båda.

 
lillis

lillis

11 april 2008 07:14

Vad skönt att det gick bra med dina små barn Ha en bra dag,vi hörs
Kram Lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

11 april 2008 09:38

skönt att de gick bra,
ps mina fick också fisk mums sa de
ha en trevlig helg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards