~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 april 2008

Av Cina - 20 april 2008 21:17

Idag så har vi haft ett strålande solsken här i Västerås. Vi var ut till Billiga NIsse på fm de har smygöppnat sin nya affär efter branden förra våren. Oj så mycket fint de hade, vi handlade ett o annat till altanen. Sedan styrde vi kosan mot Skultuna för att hjäla min son o sonhustru med att högtryckstvätta deras altan men si våran högtryckstvätt ville inte funka så det var bara att åka in till stan o köpa en ny. Och så ut till Skultuna igen o köra igång. Det vart fint vi skurade även stacketet för det skulle vara vitt men fasen det vart grått. De som bodde där före min son har nog aldrig skurat av altanen. Men nu är den VÅR FIN!!! Vi fixade oxå en rabatt o flyttade lite blommor så nu kan jag säga att mina armar känns. Och sedan så grillade vi ute och det blev kyckling det var gott. TACK FÖR MATEN!!!!


När jag kom hem så satte jag mig o virka lite hade den med ut till Skultuna men jag hade virkkroken kvar hemma o det är ju dumt när man tänkt virka några varv i solen. Men men vi fick göra det vi skulle o det var huvudsaken. Hoppas på fint väder även imorgon så man kan börja lite ut här hemma vi väntar ju på att få våran häck borttagen men det tycks dröja innan de kommer o tar bort den.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards