~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 april 2008

Av Cina - 25 april 2008 19:37

Idag har vi grävit ut en fyrkant som vi haft men som behövde mer jord och så la vi en markduk i botten så vi slipper ogräset. Sedan planterade jag lite gullvivor o blåsippor som jag hade på en annan rabatt. Sedan så satte vi lilla videträden som Håkan fick av Karin o Åhge när han fyllde år. Det blev så fint.

Sedan när vi var och hämtade sonen på hans jobb så ville han storhandla på Maxi så då passade även vi på att handla lite. Och så fick jag se en trädgårdsflicka i sten som jag så gärna ville ha. Så jag frågade Patrik om han inte kunde köpa den till mamma. Och det gjorde han ju snäll som han är. Ni ser den nedan på bilden. Sedan bjöd han även på mat. Tack snälla Patrik.



 


Jag samlar på allt detta blå stengodset, tycker att det är såååå fint. De andra kommer ut imorgon. Ett sagolikt fint väder har vi haft idag. Imorgon blir det att lägga på ny jord på framsidan. Och Håkan ska klippa gräset på baksidan, han skall nu äntligen få andvändning av sin julklapp.


Ha en fin fredagskväll alla mina bloggläsare.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards