~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Cina - 29 april 2008 21:08

Dagen började tidigt idag, 6:20 var jag uppe pappas DR skulle ju ringa mellan 7-8 så då var det bäst att gå upp o försöka kvickna till. Så nu har pappa fått bromsmedicin i form av plåster Exelon. Det var minsann inga billiga saker 968:50 för 30 plåster. Tur var det väl att pappa var uppe i ganska så mycket så mamma behövde bara betala 21:-. Så nu hoppas jag att hon sätter på pappa ett imorgon. Mamma är lite rädd för allt vad mediciner heter. Ja så började ju pappa på "vuxendagiset" idag men det var inte alls roligt tyckte han, han var sur när han kom hem idag. Nu skall han ju inte dit förrän på tisdag nästa vecka för det har ju långhelg o stängt. Men jag tror INTE att detta kommer att funka för det är ju inte meningen att pappa ska vara sur o vresig när han kommer hem. Men det kanske ger med sig med tiden man vet ju aldrig, men jag hoppas det.





Idag på fm tog jag o oljade in 4 staket så nu har jag 3 kvar tills imorgon. Jag har ju så himla ont i mina armar så jag var tvungen att sluta efter 4:a.

Men imorgon hoppas jag att det känns bättre igen. Är inte bara armarna heller som värker utan hela kroppen värker just idag.  Men vi har alla våra dåliga o mindre dåliga dagar. Så dag har det inte blivit mer än 3 varv på min virkning. Jaha imorgon är det sista april och vi går in i SKÖNA MAJ. Hääääärlig tycker jag. Vi skall bara ta  dagen som den kommer vi har inget inplanerat, är ganska så skönt.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards