~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Cina - 15 maj 2008 13:40

Ja nu skall jag visa upp min tunika som jag håller på med. Den gula jag började med vart inte så bra så den har jag lagt åt sidan så länge. Så jag började ju på en lila istället o den blir lite bättre. Bakstycket är klart,

 som ni ser så är det en ros på det.





Och så får ni se hur långt jag har kommit på framstycket som också rosen ska vara på fast då spegelvänd io så kommer den att sitta i en ram. Syns lite av det. Har ju inte virkat på ett par dagar nu när man inte vart frisk.

Ja nu har ni sett projektet. Och så min älsklingsfärg lila. Men det är snyggt till svart o vitt. Ser ut som det är olika färger lila men det är det inte utan det är nog ljuset som gör att det ser så ut!

Av Cina - 15 maj 2008 09:26

Mormor Elsa och Morfar John.


Morfar fyller 70 år, men kommer inte ihåg vilket år det var.


Mormor fyller 60 år och detta var år 1964.

Här sitter hon med 2 syskon av 14. Dom var ju 15 barn.


Morfar o mormor har bjudit släkten på smörgåsbord som var så populärt förr. Detta var år 1974 och jag tror att detta är från Hotell Borgvik i Kungsör.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards