~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Cina - 26 maj 2008 21:08

Åter en dag med solsken o varmt. Det kom några droppar regn på em men de var inte många. Imorgon kommer Anna o planterar min rabatt har hon lovat. Kl 8:00 sa hon men det har vi inte sett ännu. Men jag hoppas verkligen att hon gör det. Då kommer det inte att kännas så kalt på baksidan. Just nu är det för öppet, det är inte ombonat som jag vill ha det. Men det blir nog bra sedan. Jag väntar på mitt garn som jag skickade efter i tisdags förra veckan. Kanske det kommer imorgon man får ju hoppas på det. Visst jag har det gula men nääää det skall jag repa upp o göra något annat av.


Jag känner mig så himla trött, men kan ju vara förkylningen som satt sina spår. Den håller iallafall ett stadigt grepp om mig. Börjar bli lite jobbigt nu är ju inne på 3:dje veckan nu. Jaja ingen idé att gnälla för jag blir inte av med den ändå.


Ha en fortsatt bra kväll!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards