~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Cina - 7 juni 2008 20:15

Imorse när jag tittade ut vid 5:30 så vräkte regnet ner och åkan gick. Så då trodde man ju att det skulle bli regn idag, men icke sa nicke det vart en varm dag. Men kl 7:30 då satt jag ute på altanen o njöt i fulla drag det var svalt o det luktade regn det var underbart!


Vad har då hänt idag, ja inte så mycket vi fick gäster på em Patrik o Sari kom o fikade men så bjöd jag dom på mat för vi hade tänkt att grilla. Så Håkan grillade kött och så var det potatissallad till det. Smakade gott!!!

Nu har dom precis åkt hem och Håkan vattnar lite just nu. Imorgon skall vi åka o gratta en tjej som fyller 16 år. Hon är handikappad och bor hos min son Patriks kompis familj. Och jag har kännt henne sedan hon var 5 år, är mycket bekant med hennes pappa. Och jag har även haft henne här hos oss när inte pappa orkade mer. Och jag bara älskar denna flicka o hon älskar mig....=)) Kanske ni får se foton imorgon hur mysigt hon bor just nu.


Ha en fortsatt fin sommar kväll!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards