~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Cina - 18 juni 2008 19:48

Ja idag har jag då vart och hämtat mina nya glasögon o mina solglasögon.

Och det vart ett stort hål i plånboken, men det var ju nödvändigt med nya. Vart riktigt nöjd. Och sedan har vi vart o klippt oss. Tog en tur på Maxi oxå och där var det så kalabalik en dam stod och höste i potatis i sin påse och jag handplockade mina tror ni inte att hon körde potatisspaden rätt in i mitt finger så det började blöda. Men denna gång teg jag för jag kände av min panikångest idag. Fast jag var duktig och stannade kvar i affären. Nu skall ni få se mina nya glasögon.




 


Och detta är mina progresiva solglasögon.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards