~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Cina - 19 juni 2008 20:16

armar och ben, idag började jag baka matbröd kl 8:30. Sedan så skalade jag potatis till Jansson och fixade 3 st. Ja så skulle vi ju ha tårta imorgon o då misslyckades jag med sockerkakan så den fick grannen. Var bara att börja om igen o fixat till tårtbottnar. Och när det var klart så var jag tvungen att ta reda på flädersaften, sila o hälla på flaskor. Men nu skall allt vara klart tills imorgon. Här även skrapat den färska potatisen för jag kan inte äta med skalen på....blääää. Hoppas bara att det inte regnar imorgon så att vi kan sitta ute på allmänningen. Annars får var och en sitta på sina altaner för vi blir ju 10 st o det får man nog inte plats med. Ja jag ber till vädergudarna att det ska vara sol imorgon.




Tack för all respons jag fick för mina glasögon jag trivs med dom.


Hoppas att ni alla får en trevlig och fin Midsommar.


Kramen på er alla

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards