~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Cina - 12 juli 2008 20:59

Idag har jag kännt mig ur form, är nog inte riktigt kry. Ont i min ben o de är fortfarande svullna men det rinner ingen vätska ur dom just nu. Tror att jag gjorde mig av med så mycket energi när jag var med pappa så jag har inte så mycket kvar. Bara att försöka ladda om batterierna. Sedan så går man väl kanske o tänker på OM jag har hjärtsvikt. OH har jag det så får jag ju inte flyga så då är ju min resa med son o sonhustru till Turkiet i fara. Fast det är väl inget att göra åt det isåfall är ju bättre att man stannar nere på backen än att det skall bli värre. Men jag skall tala med Dr på måndag om det så får vi se vad han säger. Jag hoppas ju att jag inte har felet utan att det bara är vanlig vattensamling av värmen. Jag äter ju furix fast bara vid behov. Jag skall inte måla F*N på väggen. Utan försöka tänka positivt men jag har ju många av symtomerna till just hjärtsvikt om jag tänker efter. Jaja nog skrivet om det.



Idag har sonen o sonhustrun och deras helgbarn åkt till Öland på semester 1 vecka. Hoppas nu att dom får fint väder o att solen skiner på dom hela veckan......


Ha en fortsatt trevlig lördagskväll alla mina bloggvänner.....


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards