~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 juli 2008

Av Cina - 16 juli 2008 22:06

Efter som jag själv är en flitig lyssnare av KARLAVAGNEN som går på kvällarna på radion så måste jag bara ställa frågan här bland mina vänner.

Jag gillar detta program många intressanta ämnen ibland.

Av Cina - 16 juli 2008 09:03

Ja som ni vet så skickade jag ju efter en ny kamera den 6/7 och betalade den o allt var frid o fröjd och efter 2-4 arbetdagar skulle jag ha den. Den fanns i lager. Men jag har inte fått den ännu och så var jag in på sidan där jag köpt den o den finns inte längre kvar (alltså säljer dom den inte längre). Jag ringde support o säger dom att de slutat att sälja denna för den finns heller inte hos tillverkarn. Kollade igår på kontot och då visar det sig att jag har fått pengarna tillbaks. Men inte så mycket som ett endaste mail om detta. Dåligt tycker jag. Och jag har mailat dit o frågat men inget svar har jag fått. Detta gör mig mycket förbann-- vilket skit bolag. Och detta är är ONOFF o jag har aldrig köpt en pryl av dom för jag har aldrig gillat dom. Men sedan när man snålar med 300:- så får man stå sitt kast. Som ni förstår så kommer jag aldrig mer gynna ONOFF. Nu skall jag ut o kolla om kameran finns på Mediamarker eller vad det heter, sedan kollar jag på Siba, Elgiganten och pc-city. Så nog skall jag få en kamera alltid. Men jag gillar fasen inte sättet ONOFF behandlar sina kunder. Usch o fy!!!

Nu har jag fått ur mig lite ilska, förlåt!!!!!!


Ha en fin o solig dag

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards