~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Cina - 21 juli 2008 18:22

för att åka på semester, näää skojade bara det är ju 1 månad kvar. Men idag så var jag till apoteket så då passade jag på att handla diverse saker som jag ska ha med mig. Bland annat stödstrumpor o det var det värsta jag ha haft på mig gör ju riktigt ont o jag var randig på benen efter 2 min o vilket helskutta att ta på sig ojojoj. Detta blir inte nådigt....=))

Jag köpte ju då dessa som ni ser på bilden. Och de trodde jag skulle räcka, så jag provade när jag kom hem men tusan så hårt dom satt. Ja så var jag ner igen o köpte storleken större o dom har jag inte provat. Och jag vet ju att man inte får lämna tillbaks de man har provat o så har jag ju brutit förpackningen. Men det är bra, då har jag två olika storlekar.

INTE SKÖNT!!!!!


Man måste smörja in sig både före och efter =))



















 


Åskan har gått här hela dagen idag och det är inte kul. Regnat av o till har det oxå gjort, tycker nog att det får vara bra med regn nu!


Hoppas ni har det gott mina bloggvänner!!!


Av Cina - 21 juli 2008 13:17

Grattis Christel viss är det TAGETES.............min mamma hade en syster som bodde i Helsingborg men som nu är borta, hon hade dessa bamsebamse tagetesarna och min mamma fick frön av henne och mamma har bevarat dom väl. Så jag fick en låda av mamma som var ungefär 10 cm stora plantor. Och så satte jag dom mellan rosorna för tagetes skall ju hålla lössen borta från rosorna säg det. Och döm om min förvåning såååå stora dom just nu är. Dessa blommor skall bli som nejlikor o dom skall visst vara vita med svart kant skall bli sååååå spännade o se när de slår ut för det är ju massor av knopp i dom just nu. Och jag skall även bevara fröna väl. Jag har aldrig gettt dessa näring eller gödsel. Det finns vissa som är 80cm höga för 2 av dessa når just nu över stacketet vi satte upp. Och det mäter 80 cm i höjden....... Ni kommer att få se foton när de blommor.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards