~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 22 juli 2008

Börjar dagen med en rolig historia......

Av Cina - 22 juli 2008 08:56

En kille spelade golf en dag och tappade räkningen.

Han såg en dam strax framför och gick fram till henne och frågade:- Ursäkt, kan du hjälpa mig?

Jag vet inte vid vilket hål jag är.

-Du är ett hål bakom mig.

Jag är på sjunde - du är på sjätte.

Han tackade henne och fortsatte spela.

Några hål senare hade han återigen tappat räkningen.

Han såg samma dam och gick fram till henne något generad.

- Ursäkta att jag stör igen, men jag har tappat räkningen igen, kan du vara vänlig och tala om vilket hål jag är vid?

- Du är ett hål bakom mig. Jag är på fjortonde - du är på trettonde.

Återigen tackade han henne och fortsatte spela.

När han spelat klart såg han henne i klubbhuset.

Han gick fram och frågade om han fick bjuda på en drinksom tack för hjälpen.

Hon tackade ja.

Medan de drack frågade han vad hon sysslade med när hon inte spelade golf.

- Jag är försäljare.

Han svarade:- Du skojar - det är jag med.

Vad säljer du?

- Det är för genant för att tala om, men efter att han insisterat på att få veta gav hon med sig.

- Du lovar att inte skratta?

- Jadå, jag lovar.

- Jag säljer tamponger.

Mannen föll omkull på golvet - storskrattandes.

- Du lovade att du inte skulle skratta!

- Jag är hemskt ledsen men jag rår inte för det.

Jag säljer toalettpapper -så jag är fortfarande ett hål bakom dig!



 
 
Ingen bild

Helena

22 juli 2008 13:21

Lustigt värre....

 
Sari

Sari

22 juli 2008 14:36

Jag tror jag skrattar ihjäl mej,,,*hahahaha*..Den var rolig..

http://frufiona.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 juli 2008 15:31

Tack för all hjälp och att du står ut med att jag frågar mycket.
Ett stort tack
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 juli 2008 18:54

Den är riktigt bra :-) skulle kunna kontra med en nästan lika dan, men inlägget skulle bli för långt hahaha..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

22 juli 2008 22:57

Oj, vad jag skrattade åt din historia. Den var rolig. Ha det bra.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards