~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Cina - 28 juli 2008 21:39

Enligt SMHI så varnar dom om OTROLIG åska från Dalarna o ner mot Östergötland och det ska vara klass 1 varning på den hörde jag på TV. Låter inte alls så roligt, usch hoppas verkligen att vi klarar oss från detta. Vill inte ha åska, men om det kommer så kommer det o det skulle behöva komma regn oxå så det fick rensa ur luften. Hur det kommer att gå o sova inatt det vet jag inte men jag får nog ta min sovtablett så går det säkert bra.....

Denna lilla grej har jag gjort i mitt psp-program.



Av Cina - 28 juli 2008 13:06

ja det undrar jag, snart skall man till Turkiet o då e det lika varmt där som här. Och jag tycker att det är förjäkligt nu, hur skall det då gå där...=((

Men jag får trösta mig med att det finns hela havet att ligga i. Men det kanske inte är svalt i havet heller. Näää men jag klarar nog en vecka. Jag ser fram mot denna resa nu. Har ju inte tidigare gjort det utan har väl mest tänkt att stanna hemma. Är ju nu inte så långt kvar.


Värmen utomlands är ju inte så hemsk som den är här det blir på ett annat sätt. Skall bli en upplevelse att få simma med delfinerna, för det SKA jag göra och jag hoppas att Patrik eller Sari kan filma det. Så jag har bevis på det när jag kommer hem......


Ja det är åter en varm o het dag.


Tack Ruth för pratstunden i telefon.


Ha en bra dag i solen ni som älskar det och ni andra ska ha det bra i skuggan eller i källaren......glöm ej att dricka!!!!



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards