~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Rundvandring med kameran på morgonen

Av Cina - 30 juli 2008 13:18

Imorse var det svalt o skönt så jag tog en rundvandring i trädgården med kameran och här nedan kan ni se resultaten.


Ja nu har de börjat att blomma, o massor o åter massor med knopp.


Mina nysatta rosor kommer emellan alla tagets


Blomman för dagen, blommar mycket dåligt!


Våra tomater verkar aldrig bli mogna fast det har vart varmt som fasen.


Massor o åter massor med tomater


Cromiz är utslagen....


Ja detta var lite foton från dagen, annars är det bara lugna gatan här hos mig. Solen skiner som vanligt....=((


Hoppas ni har en bra dag var ni än befinner er......




 
 
M

M

30 juli 2008 13:35

Hej tassade in lite på din sida...... vilka fina kort. ha det bra i värmen.....kram M

http://mayyra.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

30 juli 2008 15:07

Fina bilder.
Ja katterna blir helt utslagna av denna värme, även mina katter gör allt dom kan för att hitta skugga.
KRam

http://Malin-1988

 
lillis

lillis

30 juli 2008 17:33

Oj,vilka blommor du har och vad mycket tomater, jag har tomater på balkongen och där ligger solen på men dom har inte blivit röda
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

30 juli 2008 20:57

Så många härliga trädgårds foton. Oaooo så mycket tomater du får när dom mognar. Ha förtröstan det tar tid innan dom blir röda, mina första kvist tomater har varit gröna i veckor, i går kunde jag ta den ena för att smaka, men det var lite tidligt, övriga är gröna, dom står också i solen. Har du tagit bort tjuvskotten som kommer i bladvecken, dom skall bort ? Jag har även klippt bort stora blad som skymmer tomaterna. Den du har till vänster ser ut av vara av samma sort som mina. Tagetes plantorna ser jag har kommit en bit på väg med blommningen också, bara dom inte kväver rosorna. Härlig bild på en sovande Cromiz, syns att han trivs med sin tillvaro :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

30 juli 2008 21:37

Sååå fina bilder och så mycke tomater

http://Prilyckans

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

30 juli 2008 21:52

Mognar inte tomaterna, får du väl koka in dom. Det brukar jag göra. Så fina dina Tagetes är, blir allt lite avis.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

30 juli 2008 22:53

Vackra blommor och en fin kisse som sover gott. Tomaterna mognar nog med tiden, ha tålamod. När jag har haft Blomma för dagen så har de blommat som bäst på sensommaren och in en bit på hösten.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

31 juli 2008 08:05

Härliga bilder!!! Det är inte så många av våra tomater, som har mognat heller. Vi får hoppas att de gör det snart.
Vad gosigt kissen har det!

Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
agge

agge

31 juli 2008 16:43

blomman för dagenvar vacker. Vilken underbar färg.....Helt i min smak. Vad mycket tomater du får, jaa, sommaren kom ju sent i år så det är väl därför det tar tid för dem att mogna. Hoppas att de hinner bli röda innan hösten

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards