~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Cina - 8 augusti 2008 20:23

 

 Ja idag så kom biljetterna på posten så nu är det bara att åka på semester.

Skall bli lite extra roligt för min bror och hans största son Christofer skall hänga med oss. Det blev lite överraskande. Men en roligt sådan. Även om min bror har precis kommit hem, men så vill Christofer åka iväg med sin pappa. Ja ni kanske kommer ihåg att jag visade studenbilder på Christofer tidigare i år.....om inte så kan ni gå in här

Så nu åker vi alla 5 gemensamt upp till Arlanda.....=))

Och nu är det inte många dagar kvar som ni ser nedan.

Tyvärr så fanns det ingen plats på vårat hotell men de skall inte bo så långt från oss. Så vi kommer iallafall att träffas



Önskar alla mina bloggläsare en fortsatt fin fredagskväll!




Av Cina - 8 augusti 2008 08:24

Igår kväll så försvann vårat internet vid 22-tiden så jag kunde inte hälsa på hos er mina vänner men jag har gjort det nu på morgonen istället.


Idag öser regnet ner här hos mig och det säg att det skall komma mellan 50-60mm o det är ju massor o åter massor av regn. HUjedamig då kommer ju gräsmattorna att flyta bort. Tråkigt med detta regnväder som just nu drar in över oss. Men efter regn kommer sol säger dom som vet o den som lever får se....bara hoppas att vi kan få några fina dagar framöver.



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards