~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Maten idag..............

Av Cina - 14 augusti 2008 14:55



Fisk och räkpanna

För: 4 personer
Tillagningstid: 10 minuter minuter


Lätt att göra

Ingredienser

400 g vit fiskfile
310 g Arla köket trädgårdspanna
100 g skalade räkor


Beskrivning

Skär fisken i bitar.
Häll grädden och smakberedningen i en panna,rör om
och koka upp.
Tillsätt fisken och låt sjuda ca 3 minuter.
Rör ner räkorna och låt det bli varmt.
Severa med pressad potatis eller vanlig kok potatis.


LYCKA TILL!!!
 
 
Ingen bild

helena

14 augusti 2008 16:25

Såg ju inte alltför tokigt ut...mums..kram

 
Gerty

Gerty

14 augusti 2008 16:30

Det låter gott skall testa det någon dag gårdagen recept likaså

http://Prilyckans

 
Monica

Monica

14 augusti 2008 20:25

Låter gott och även lätt att laga till.

http://violett.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

14 augusti 2008 21:02

Vad mycket god mat du kan trolla fram, det med fisken skall jag prova imorgon, fiskdag på fredagar.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Ingen bild

caritha

14 augusti 2008 21:27

mums vad det såg gott ut.trevlig kväll på dig.

 
vivan

vivan

14 augusti 2008 22:04

Näää, nu blev jag hungrig...mums...tack för tipset! kramiz:)

http://vwellermo.blogg.se

 
Inger

Inger

14 augusti 2008 22:36

Men detta såg väldigt gott ut, både biffarna med ananas och fisken..
Sitter här i kvällens sena timma och blir sugen.mmm
Ha det gott
kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2008 22:39

Vilken tur att jag är så himla proppmätt annars så skulle jag stått på huvudet i fröasboxen och letat fisk och räkor, alltid är det något frestande du bjuder oss på här.
Det här ser smarrigt ut också !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

16 augusti 2008 11:12

Ser gott ut och låter mycket gott. Ska prova.
Tack för receptet.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards