~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Växlat till Turkiska lira..............

Av Cina - 20 augusti 2008 18:00

Idag var jag och hämtade ut mina pengar som jag hade beställt. Och detta är ju då turkiska lira. Man känner sig som en miljonär....hahahahaha

Sprillans nya sedlar var det oxå.



Beställde min bok i måndagsmorse och kom igår o jag var så sugen att börja läsa den men jag skall spara den till nästa vecka. Och jag tror den är kanonbra precis som dom andra böckerna är.


Idag har vi haft blandat väder både regn o sol. Tror inte riktigt att de kan bestämma sig om det ska regna eller om solen ska skina. Trist är det ialalfall att denna sommar är över. För det är ju redan HÖST i mitt tycke.

Och jag läste i tidningen att man skulle ta tillvara på de soldagar som kommer nu i 4 dagar för sedan är det höst. Tycker inte vi haft någon riktig sommar den tog liksom slut på halva vägen.....


Hoppas att alla mina bloggläsare har haft en fin onsdag!

 
 
Ingen bild

Helena

20 augusti 2008 20:31

Kram från en trött men glad Helena.....

 
lillis

lillis

20 augusti 2008 21:06

Oj,vad pengar förstår att du känner dig som en miljonär. Du får berätta sen om boken var bra
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

21 augusti 2008 00:33

Jaha...vi ska oxå beställa lite turkisk lira,,,=)...kram

http://frufiona.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

21 augusti 2008 01:28

Inte länge kvar nu till resan:) hoppas den blir helt underbar och oförglömlig!
Kram

http://Malin-1988

 
Inger

Inger

21 augusti 2008 10:18

ja det ser mycket ut, men de brukar gå åt fort.. hihi Turkarna är som sjutton på och vill vi ska handla.
Men härligt blir det..
kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ruth

Ruth

21 augusti 2008 11:17

UUUU, så mycket sedlar, tänk om det kunnat vara Svenska 1000 lappar, 29 stycken (om jag har räknat rätt :-)Ja, snart bär det i väg, nog pirrar det lite i maggropen av förväntan. Jag som har vägrat tro på att hösten är här, börjar också tro på det nu, den senaste veckan har gjort mig övertygad om att det nog är så. Ja varje årstid har ju sin tjusning, bara tacka och ta emot !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christel

21 augusti 2008 11:27

Kul nu börjar det närma sig ju.Märkligt att man måste beställa liran det har jag aldrig vart ute för, men i våras då liran låg bra i kurs så skulle vi växla lira på Forex i Helsingborg och då kunde vi bara växla lite drygt tretusen så jag har euro oxå med mig att växla där nere för den svenska pesetan står inte högt i kurs där, ja man får många sedlar och ännu fler fick man förr då kunde man kalla sig miljonär *ler*.Ha det nu riktigt skönt därnere och jag hoppas du får simma med delfiner.
Christel

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards