~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Regnet det bara öser ner..................

Av Cina - 21 augusti 2008 16:39

Ja regnet det bara öser ner här idag, fytusan så tråkigt väder det är. Undrar om vi ska drunkna i allt vatten vi får. Allt kommer att ruttna bort.

Åskan har även mullrat på här på em. Fast mycket långt borta.


Idag har jag börjat tvätta  lite sommarkläder som jag ska ta med mig. Måste stryka i helgen och det tycker jag är sååååå himla tråkigt!

Har även tonat mitt hår men jag vet inte om det vart bättre eller inte.

Håret är ju sönder klippt o då spelar det ju ingen roll hur man gör. man är ju lika missnöjd hur man än gör, det är ialalfall jag.

Har lite resfeber tror jag, har ju inte rest på 8 år så man har ju glömt hur det var. Och sedan oroar jag mig ju för flyresan tycker att jag redan har ångest . Men jag ska se positivt o inte tänka på att det är mycket folk o så ska jag ta o lyssna på musik så jag slipper höra alla människor som stojar o har sig.

Nu har det slutat att regna men det är nog bara för en kort stund.


Idag bjuder jag på lite frasvåfflor o hemgjord hjortronssylt och vispgrädde! Kaffe och en bit kaka finns oxå......

 
 
Ingen bild

Helena

21 augusti 2008 16:59

Stryka är ingen hit....jag skulle behöva gå en kurs i det...jag suger....kram

 
Malin

Malin

21 augusti 2008 17:10

Ja gud så trist väder vi har ... regnet tycks inte ge sig av =/

http://Malin-1988

 
Marianne

Marianne

21 augusti 2008 17:39

Vi har vackert väder, en liten regnskur på morgonen men sen har det varit fint.
Stryka är inget kul. Jag köper strykfria plagg i den mån det går och stryker enbart i nödfall. Och det är inte ofta….
Spännande med resan och jag tror du gör rätt i att sätta på dig ett par lurar med skön musik eller en bra bok så att du slipper sorlet runt dig på resan.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

21 augusti 2008 18:13

Här har det regnat nästan hela dagen.
Jag kommer gärna över på kaffe och Frasvåfflor
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Christel

21 augusti 2008 18:37

Jag brukar ha en ljudbok med mig, himla smidigt, musik klarar inte jag så bra, men en bok och en skön kudde bakom nacken är härligt då lyckas jag till o med somna ibland.Uj du skriver så himla gott om allt möjligt i mat o kak väg så man blir så himla frestad, men suck jag får bara titta jag.
Christel

 
Gerty

Gerty

21 augusti 2008 18:55

Här har det viserligen varit fint väder i dag, men skall det hålla på att regna så är det ju synd att vår herre inte skapade oss med simhud mellan tårna

http://Prilyckans

 
Monica

Monica

21 augusti 2008 20:53

Ni har väldig otur med vädret däruppe, här har vi haft fint väder hela dagen och riktigt varmt.

En frasvåffla och lite grädde tar jag med mej när jag går vidare i bloggvärlden.....

http://violett.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

21 augusti 2008 21:54

Ja fy för att stryka,det värsta jag vet !
Kramen!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 augusti 2008 23:20

Det ser onäkligen blött ut hos dig i dag, här har det för ovanlighetens ovanlighet inte kommit en droppe idag. Är det här som Monica var och käkade våfflor? hon ratade mina plättar för våfflorna, men då räckte det även för en kvällstugga för mig med smör och ost på. Stryka avskyr jag också, vidrigt är ordet sa Kålle i Gôtet. Inte skall du oroa dig för flygresan, den är ju ½ nöjet, älskar att flyga. Ta med dig talböcker luta dig tillbaka och njut så går tiden undan. Skall hinna med några bloggbesök till innan jag stänger ner, så min vän, GOD NATT !

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards