~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Cina - 12 september 2008 15:22

 Jag sätter ut denna award som jag fått av min gooooa vän RUTH. Hon tänker då på allt o alla och har ett STORT HJÄRTA AV GULD!!! Tusen tack säger jag ännu en gång!


Har även fått denna vackra Awards av min goa vän Agge. Även hon har ett hjärta av GULD!!!! Tack tack!


Tänk om ni alla bodde nära mig så skulle ni få komma över på fika det finns massor med kaffebröd och äppelpaj och vaniljsås. Sedan så skulle jag bjuda er alla på likör.....Tack för att ni finns mina vänner!!!!

Av Cina - 12 september 2008 08:40

   


Finns väl ingen som har glömt Max o Saga som mördades i Arboga.........SMÅ Oskyldiga barn!

Nu ligger det bilder på dessa döda barn från obdutionen på Pirate bay till allmän beskådning.

Hjälp till du med att försöka få bort dessa bilder från Pirate Bay genom att skriva på listan.

Pirate Bay vägrar att ta bort dem!!!!!

Gå in på denna sida o fyll i ditt namn.

http://www.namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=2396

Tack för att du gör det!

Kramen//Cina

Av Cina - 12 september 2008 07:39

Detta foto fick jag av mamma igår här är jag nästan 3  månader o är upp pallad så man ser ut som man vore hur tjock som helst. Fast det kanske jag var oxå....hahahaha. Men iallafall är detta kort taget när jag döps den 7 december 1952.....Roligt att ha dessa kort tycker jag! Jag föddes den 12 september 1952 kl 15:25 och jag var 51 cm lång och vägde 3.490


Ha en fin dag i solen!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards