~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 september 2008

Av Cina - 13 september 2008 18:50

Idag fick jag fikagäster, Christina o Larsa kom först o jag fick en söt cyklamen i vit kruka, jätte gullig! Vi fikade och satt o prata så när de skulle till o åka hem så kom Patrik (min son) och Sari (sonhustru) men en stor fin bukett med fina rosor o en söt lite ängel. Av min älskade make får jag en ny mobil telefon...=)). Den har inte kommit ännu så ni får allt vänta o se bilden......Ja detta är vad som har hänt hos mig idag. Ingen sol på hela dagen utan bara grått o kallt. Monica o Kjell kommer inte idag hennes mamma är just i detta nu jätte dålig så jag hinner kanske inte träffa henne något mer innan hon somnar in. Hade tänkt att åka imorgon för att hälsa på henne. Men vi får se om hon finns kvar då.


Här är två bilder på mina fina blommor.....Tack till er alla!!!


Rosorna från Patrik o Sari.......visst e det vackra.


Blommorna jag fick......o så lilla söta ängeln o i kuvertet finns slanten jag fick av mamma o pappa......



Av Cina - 13 september 2008 10:29

Ett stort tack till er alla som på ett eller annat vis hörde av er igår, bloggvänner , vänner, släkten. Men igår var det ingen här på min födelsedag....men idag kommer Håkans syster o man på en fika, min son o sonhustru kommer kanske oxå, Monica o Kjell kanske kommer. Monica är mycket hos sin döende mamma som ligger i Torshälla.

Ingen sol idag så långt ögat kan nå. Igår var det ganska så soligt men kyliga vindar. Vi var ut en sväng jag skulle inhandla mig ett par fårskinnstofflor för slanten jag fick av mamma o pappa men si Maxi har inte fått hem dom ännu. Jag brukar köpa dom där, jag sliter ju ut ett par om året hahahaha.

Just nu är det bara mockaskinn inuti dom så de är inte ens varma o snart är det inget kvar under heller o då går jag ju barfota......ja jag är en slitvarg.


Hoppas solen skiner på er och att ni får en fin lördag!





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards