~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 september 2008

Av Cina - 22 september 2008 20:47

idag på grund av flera orsaker som jag inte tänker gå närmare in på. Men jag har tid igen på måndag nästa vecka. Vi var i allafall till Monica och Kjell o fick god mat. Köpte en riktigt fin blomsterbukett till henne i höstens alla färger. Har för mig att man gör så när någon nära gått bort.


Imorgon kommer det att stänga av mitt internet på TELE2 och jag hoppas verkligen att det andra är påkopplat om inte så kommer det inte något internet förrän den 30/9 men det är bara att hålla tummarna att det funkar det nya redan nu. För loggar jag in på det nya o sänder e-post därifrån till min andra e-post så kommer det ju fram. Jaja det är bara att hålla tummarna att detta funkar imorgon men det får vi veta då.

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll och så får ni sova så gott när ni kommer så långt!


Av Cina - 22 september 2008 11:21

Ja det är gråmulet o kallt idag! Inte på långa väger så fint som det var i går. Nu skall jag hoppa in i dusch för att göra mig klar, skall ju till ångestmottagningen idag igen. Och idag börjar vi med denna KBT så man har lite fjärilar i magen. Men jag hoppas att det skall funka. Fast man sedan är helt slut efteråt det kan jag tänka mig. När jag är klar där skall vi åka över till Kjell o Monica på mat. Det skall bli trevligt att träffas.

Ha en bra dag alla bloggvänner o läsare så ses vi i kväll igen!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards