~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Jobbig dag idag...........

Av Cina - 26 september 2008 17:28

Idag har jag inte mått så bra är trött o slut i hela kroppen, det värker i varenda liten led. Ja gick upp imorse vid 7 o så fixade Håkan frukost vid 9 och vid 10:30 tog jag en tidning o skulle bara lägga mig o läsa lite men somnade av o vaknade vid 12 o det är inte allls likt mig. Huvet o kroppen vill inte som jag. Har ingen orka, men jag har lagat mat iallafall.


Solen har vart framme lite då o då idag, är nog slut på dessa fina dagar vi har haft ett tag nu...=((


Imorgon skall vi åka hem till mamma o pappa för att hämta hem en gammal byrå som mamma hade tänkt o kasta. Men jag behöver en så jag tar reda på den. Min pappa har ju renoverat gammla möbler när han var frisk så denna byrå är ju avlutad o jag har mycket sånt i mitt hem. Tycker det är fint. Skall bara fundera ut vart jag skall ställa den men det finns nog plats någonstans får jag hoppas....om inte annat får den stå här inne i datarummet. Vi har tänkt att riva ner tapeterna där o tapetsera om men det får nog bli lite längre fram för vi kan ju i nte göra det själva utan vi behöver ju hjälp om jag nu inte bara tar bort tapeterna o spacklar o så. Och sedan bara målar väggarna det kan bli fint det oxå. Men vi får se vad det blir av det. Skulle även vilja göra om i sovrummet. Det är mycket man vill. Synd att man aldrig har lärt sig att tapetsera. Kanske inte är så svårt men jag överlåter nog det till dom som kan det.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin fredagskväll!



 
 
Malin

Malin

26 september 2008 18:05

Usch då hoppas du inte börjar bli sjuk.
Ha en bra kväll .
Kram

http://Malin-1988

 
agge

agge

26 september 2008 19:22

jag hoppas inte att du ska bli sjuk nu , Cina. Men tyvärr så är det många som drar med förkylningar nu. drick varmt och vila mycket...Sköt om dig och krya på dig nu...

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

26 september 2008 21:00

Hoppas du är piggare nu och inte blir sjuk.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

26 september 2008 22:39

Inte får du bli sjuk inte du får bädda ner dig och va rädd om dig

http://Prilyckans

 
Ingen bild

Helena

26 september 2008 22:52

Man behöver faktiskt inte vara på topp jämt! Hoppas du får en god natts sömn med din kudde......kram

 
Ruth

Ruth

26 september 2008 22:54

Det flyger av bacilusker över allt i luften i dessa tider hoppas inte någon har träffat dig, det skulle vara förjäkligt och det vill vi inte ! En byrå är alltid välkommen och behövs alltid, tycks inte finnas nog med plats för allt som man vill gömma undan.
Har nu sprayat baciluskspray omkring och i morgon hoppas jag du är frisk.. Tvi, tvi !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

27 september 2008 00:51

Hoppas du hade enbart en släng av trötthet.
Tapetsera kan de flesta om de bara vågar försöka. Idag finns det förklistrade tapeter som är lätta att sätta upp. Prova..
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards