~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 september 2008

FYF*N vilken jobbigt dag..........

Av Cina - 29 september 2008 19:09

Ja nu har jag då äntligen eller vad man nu säger börjat med KBT. Har ju vart en himla massa förberedelser innan star med olika tester både hit o dit! Men jag säger bara FYFAN så jobbigt detta var/är o kommer att bli framöver. Det var som att sitta i ett förhör hos polisen ( jag har aldrig gjort det) men man har ju sett på tv. Det var jobbiga 1½ timma o mycket tårar o så. Och jag fick sådan ångest medan jag satt där så vi fick avbryta o ta en liten paus o dricka lite vatten. Och så här kommer det att bli framöver nu. Gunilla sa även att jag kommer att må dåligt nu ett tag tills jag har fått ur mig allt. Och hon är bara för rar denna människa hon sa så här: (Ja kommer att åka på kurs till Borås imorgon o kommer åter på torsdag men är det så att du vill prata så är det bara att ringa för jag har telefon på BARA FÖR DIG! För jag vet hur du kommer att må efter detta.

Hon satt även o höll mig i handen när jag berättade.) Och ingen psykolog har vart som Gunilla så det känns bra trotts allt. Men som sagt det kommer att bli tufft. Nästa tid är den 9/10. Så det är ju lite vila nu.

Det är såååå skönt oxå att veta att jag har ER MINA BLOGGVÄNNER!!!!

Ni är GULD VÄRDA!!!!!  TACK för att ni stöttar mig o för att ni finns!

 
 
Skogsfrun

Skogsfrun

29 september 2008 19:35

Gumman.. Vilken tur du har iaf fått en så underbar Psykolog.. Många kramar du finns i mina tankar hela tiden. Det tror jag du vet.
Kramizz

http://skogsfrun50.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

29 september 2008 21:13

Vad jobbigt för dej, men hjälper detta dej så är det väl värt detta att du mår dåligt just nu.

Tänker på dej //Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Gerty

Gerty

29 september 2008 21:48

Hoppas att det här hjälper så att du kommer att må bättre

http://Prilyckans

 
Inger

Inger

29 september 2008 21:50

Jag kan förstå att det är jobbigt. men det kanske blir bra sedan när du gått ett tag..Hag tror inte att det blir sämre, även att det är jobbigt när det pågår..Känner igen detta du skriver om tårar, tänk att vi kvinnor oftast måste få igång våra tårar,, jag är hopplös på det..Men det förstås det brukar ju vara skönt efteråt,
Lycka till i allafall..
Kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Malin

Malin

29 september 2008 22:19

Det kommer ljusna igen,och du kommer må mycket bättre!
Skickar en massa styrke kramar till dig.

http://Malin-1988

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

29 september 2008 22:35

Jo, det är nog både bra men även jobbigt att få ur sig allt
men tur att du fått en bra psykolog som du känner förtroende för och som du även kan ringa när det blir för jobbigt.
Men säkert det blir en tuff tid men att förhoppningsvis med tiden du kommer att må bättre.
Ja, visst är det skönt att ha sina bloggvänner och vi kan stödja och uppmuntra varandra när vi behöver det.
Och jag och många andra finns här för dig.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Ruth

Ruth

29 september 2008 23:03

Trist och tungt med all din smärta i dag, men ju mera smärta som kommer ut så kommer det gott in stället allt eftersom smärtan lämnar dig. Alltid svårt att lämna ut allt som ligger till grund för ditt lidande, men det var värd det när kroppen så småningom mår bättre. Tror inte det kommer att bli lika svårt varje gång du är där, för varje gång så lyfts du, även om det är svårt att förstå det i dag. Härligt att du har fått en så underbar psykolog, då känns det väldigt bra för framtiden. Kramar om dig länge i kväll. Smyger in i natt när du har somnat och stryker dig på kinden.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
caritha

caritha

29 september 2008 23:47

skickar dig lite kramar du vet väl efter regn kommer solsken,sänder dig lite av min styrka man måste dela med sig kram/caritha

http://caritha

 
lillis

lillis

30 september 2008 07:04

Du ska se att när allt detta är över så kommer du att må mycket bättre,Jag finns för dig om du behöver prata.
Tänker på dig
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
agge

agge

30 september 2008 12:17

Hon verkar verkligen bra din terapeut. ja, det är jobbigt att gå i terapi men det kommer ju något gott av det till sist. Ge inte upp bara så ska du se att du så småningom mår mycket bättre.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 september 2008 21:48

Du har haft en jobbig dag. Jag hoppas att du ska få glädje av att du kämpar så hårt. Jag håller tummarna för att du nu ska kunna ta ett steg framåt och lämna en del av bördan bakom dig.
Lämnar många stärkande kramar till dig.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards