~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Cina - 9 oktober 2008 13:30

Idag kl 10:00 - 11:30  var jag åter till ångestmottagningen på KBT och idag var det jobbigare än förra gången. Fyfan säger jag, man skall gå tillbaks så många år o minnas allt som om det hände här och nu, skitsvårt att ta fram något som man helst vill glömma och lägga bakom sig. Men detta är det enda sättet för mig att komma vidare i livet. Och som vanligt är ju Gunilla en "PÄRLA". Hon skall åka till Budapest imorgonbitti på en weekend resa men hon sa jag har telefon med mig det är bara att ringa om du behöver prata. Tycker hon är helt underbar denna människa.

Vem skulle göra så på sin semester!!!???? Och hon kramar om mig o säger att "du är så duktig fast detta både är jobbigt o ångestladdat. Det är så skönt att höra det från henne. Jag berättade idag att jag har så många fina bloggvänner som stöttar mig. Hon tyckte att det var fint gjort av er. VILL BARA TALA OM DET........ NI ÄR GULD VÄRDA FÖR MIG!!!!!!



..................................................
.............................................


När jag kom hem så började jag fixa med smörgåstårtorna som vi ska ha imorgon när mamma o pappa ska flytta. Har nu bara garneringen kvar och det skall jag fixa till senare idag. Då ska ni få se bilder på mina mästerverk om det nu är någora mästerverk det vet inte jag. Men hoppas att de skall smaka bra imorgon så de inte är torra.


Ha en fortsatt bra torsdag i detta höstrusk.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards