~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Stannade vid tanken......................

Av Cina - 12 oktober 2008 16:59

Idag hade jag tanken på att jag skulle sy mina gardiner till vardagsrummet men tyvärr så stannade tanken där. Men tyget kom fram iallfall. Min kropp vill inte det jag vill idag. Känner mig som en "tant" på 90 år, är väl klart man är tant men inte 90 år. Funderar på hur mamma skall ha i sin kropp, hon sa att hon hade ont i ryggen. Jag är ju inte van att hålla på så som vi nu har gjort, min kropp orkar inte som den gjort tidigare. Heller inte mitt hjärta, blir flåsfull bara jag dammsuger så visst har hjärtsvikten satt sina spår. Men visst skall jag sy mina gardiner helt klart, ska försöka fixa till det i veckan som kommer. Men jag måste oxå ut o köpa lite saker för att de skall hänga snyggt. Detta skall ju bli typ panellängder men bredare och då måste jag har bredare upphängningsanordnig, o det har dom på Billiga Nissen. Men idag var jag för lat för att åka ut dit. Brukar vara mycket folk på helgerna bättre att åka ut imorgon.

Dagen idag har vart solig och fin, men som sagt jag har inte vart ute jo på altanen men det är ju inte samma sak som att vara ute....=))


Bild på tyget!!


--------------------------------------------------------------------------------------------



Ikväll blir det att titta på tv "Ensam mamma söker" tycker att det börjar bli spännande nu.

Anette är ju en underbart vacker tjej, henne gillar jag.

och jag tror att hon är kär i Richard och jag tycker de passar bra ihop.


Johanna är lite flamsig tycker jag. Kan inte säga vem jag tror hon väljer.


Nina tror jag tar Stefan eller Robban. En gullig o fin tjej.


Ja det är bara att vänta o se hur detta slutar.


Hoppas ni har haft en fin helg mina vänner.



 
 
Jenn

Jenn

12 oktober 2008 17:30

Flotte gardiner,de blir nok fine oppe tenker jeg.
Nei det er ikke alltid kroppen vil som man sjøl vil,en får bare forsøke å gjøre det man klarer og skite i resten:P Det ordner seg som oftest alikevell heldigvis.
Ha en fin kveld Cina.
KRAM.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Ingen bild

Helena

12 oktober 2008 17:55

Mycket fina gardiner....trvlig kväll...kram

 
lillis

lillis

12 oktober 2008 19:36

Snyggt gardiner och en fin färg
Jag ska oxå titta på Ensam mamma söker
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
caritha

caritha

12 oktober 2008 19:44

Snyggt tyg det blir nog snyggt men ta´t lugnt tyget väntar nog hihi.
må så bra,mvh.caritha

http://caritha

 
Monica

Monica

12 oktober 2008 21:18

Jättesnyggt gardintyg.

Tack för ditt svar i tävlingen!

Jag har också tittat på "ensam mamma söker", Johanna har ju bott i Valunda där Micke och Netha bor, Micke var avbytare hos hennes föräldrar i flera år tills dom slutade med jordbruket, det var då när dom flyttade därifrån som Micke och Netha flyttade dit i maj 1999.Johannas mamma jobbar med färganalys och såna grejer i Skövde och det gjorde hon redan när dom bodde på Valunda i Åsarp.Micke säjer att hon är så lik sin mamma i sättet,har lätt för att skratta osv.

http://violett.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

12 oktober 2008 21:45

Fint tyg=)
Ja jag håller med att det börjar bli spännande nu i EMS :)
Kram

http://Mallan1988

 
Ingen bild

cattha

12 oktober 2008 22:17

jättefint tyg,jag gillar svart.men snälla tvätta ej fönster än ,då känner jag mig tvingad att tvätta mina smutsiga haha skoja bara
ha de bra
catharina

 
Ruth

Ruth

12 oktober 2008 23:02

Så fint det kommer att bli med dom gardinerna, men sy ja, ja, det går ju snabbt bara man beslutar sig för att ta fram symaskinen. Ta det lugnt några dagar nu kroppen behöver det.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
agge

agge

12 oktober 2008 23:03

Vilket vackert gardintyg...det blir fint när det blir klart.

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

12 oktober 2008 23:17

Snygga gardiner...har helt missat detta program..Låter kul..
ha det gott....kramen

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Marianne

Marianne

12 oktober 2008 23:33

Snyggt tyg du har. Du har gott om tid framför dig då du kan sy dina gardiner. Så vänta tills orken och krafterna återvänt så blir det även roligare med att börja sy.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

13 oktober 2008 07:37

Vilket snyggt gardintyg, det kommer att bli jättesnyggt ju!
Men det är just detta att komma igång....men ett tu tre blir det en himla fart.
Mvh

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

13 oktober 2008 15:13

En himla tur att man kan byta kanal så man slipper dessa såpor :) Fast i helgen kom jag inte undan stjärnor på is då vi var på besök hos min svägerska.....fick snällt härda ut.För övrigt så är allt bara bra...kram!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Skogsfrun50

Skogsfrun50

13 oktober 2008 19:15

Wow Jätte snygga gardiner. Hoppas du mår bättre idag. Kramen

http://skogsfrun50.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards