~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Cina - 17 oktober 2008 12:38

Ja nu har vi vart ut o storhandlat. Passade även på att köpa nya gardiner till sovrummet. Med tanke på att vi skall tapetsera om där så fick det bli dessa. Just nu har vi ju målade väggar i lite cerislila. Och nu skall det bli grått och en fondvägga i grått vitt o svart. Men jag vet ej när det blir.


Ringer hela tiden till auktionskammaren men inget svar. Så nu ger jag upp. Ska kolla om de har auktion på söndag och om de har det så åker jag dit och då blir det inte roligt för dom. För jag kan bli riktigt arg.


Idag var MIcke förbi med färgkarta till våran toa så nu har jag valt färg o det blir lite i grått samma som jag har i badrummet. Blir säkert bra.


Lite sol har vi idag blåser lite men inte så mycket.

Tror att jag har åkt på urinvägsinflamation (UVI) igen så vi får se om det går över eller om jag måste ringa och få lite PC. Inte skönt när det svider hela tiden.

Men men när jag hade det tidigare så sa ju DR att det hör till din ålder.

Ja jag undrar ibland varför alltid åldern spelar in på olika sjukdomar.




Önskar alla en fin fredag vart ni än befinner er.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards